Jaha, det var här jag fanns

Så, efter många långa dagar, veckor, månader så tror jag minsann att jag hittat tillbaka till denna lilla rosa plats i mitt liv.

Kompisarna blev av en trevlig anledning utkastade och därmed slutade skrivandet. Eftersom det verkligen inte har med varann att göra har jag nu hoppat tillbaka hit. Några snart utgångna polare kinesar fortfarande i nedersta lådan i skafferiet - men det är inget jag hänger upp min tillvaro på. De får väl bo där så länge de behagar - bara de inte tränger sig på.

Den trevliga anledningar var att jag helt plötsligt med glädje och njutning såg fram emot en välkommen viktökning. Då passade inte kompisarna in i mitt liv längre och jag ratade dem - helt fräckt.

Kommentarer
Postat av: DaisyAndMe

Åh, min Kaah är tillbaka. Jag ser fram emot att få läsa dina spännande bravader igen. ;o)

2009-01-27 @ 10:26:03
URL: http://www.daisyandme.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0